Jaha, då har man fått ett marknadsunderökningsjobb IRL

Då får man visst inte fortsätta med onlineundersökningar...

Min utvärdering so far är att det går att dra in lite flis med betalda undersökningar på nätet. Man ska ha tålamod eftersom många undersökningar inte kommer förrän flera veckor efters registrering. Min inbox är helt full och jag får flera mail samtidigt från samma sida. Även de survey-sidor jag reggade mig för tidigt och som inte skickat något förrän den senaste veckan har börjar pumpa in fler och fler undersökningar.  Det lönar sig att regga många sidor och vänta. Viktigt är dock att man fyller i så mycket bakgrundsdata man kan för att få så mycket undersökningar som möjligt.

Jag fick ihop en hundring på några få undersökningar och dessa var inte de bäst betalda direkt jämfört med man kan få av vissa (framförallt SurveySavvy).

Mina favoriter hittills måste därför bli Global test market, Toluna och SurveySavvy (som börjat skickat mycket roliga undersökningar på sista tiden).

5 kommentarer:

  1. Hej alla! Jag har nyligen börjat med betalda undersökningar, ni som vill följa mig och kolla hur det går för mig och om betalda undersökningar är ett scam eller på riktigt kan gå in på min sida och läsa. Ni kan också fråga frågor angående betaldaundersökningar :)

    Min sida heter: www.betaldaundersokningar.wordpress.com

    SvaraRadera
  2. Hej alla! Jag har nyligen börjat med betalda undersökningar, ni som vill följa mig och kolla hur det går för mig och om betalda undersökningar är ett scam eller på riktigt kan gå in på min sida och läsa. Ni kan också fråga frågor angående betaldaundersökningar :)

    Min sida heter: www.betaldaundersokningar.wordpress.com

    SvaraRadera
  3. Find out how THOUSAND of individuals like YOU are earning their LIVING from home and are living their wildest dreams TODAY.
    SUBSCRIBE TODAY

    SvaraRadera
  4. The top facts about Clixsense's Get-Paid-To Program:
    1. SURVEYS: 50+ 5-40 minute surveys paying out $0.50-$2.50 per survey.
    2. 12 OFFER WALLS - Earn $0.5-$20 per offer.
    3. TASKS - Complete 1,000's of small tasks from lots companies.

    SvaraRadera
  5. Your Affiliate Money Making Machine is waiting -

    And getting it running is as easy as 1-2-3!

    Follow the steps below to make money...

    STEP 1. Tell the system what affiliate products you want to promote
    STEP 2. Add some PUSH BUTTON traffic (it ONLY takes 2 minutes)
    STEP 3. Watch the system grow your list and upsell your affiliate products all for you!

    Are you ready to start making money???

    The solution is right here

    SvaraRadera